Pages

Ahad, 4 September 2016

Jatuh Cinta Dengan ESP

Teks: Norazrin Mohd Nor

Bila ingat kembali saat pertama berkenalan dengan ESP, sungguh kelakar. Saya ni memang jenis tak minum susu. Bila pertama kali cuba minum ESP, terus muntah! Mungkin sebab mind setting tak boleh telan. Akhirnya saya sedekahkan sahaja kepada biras saya.

Bila saya bertemu semula resepi ESP, rasa teruja nak mencuba sebab ESP Shaklee ni macam-macam khasiat. Sebelum cuba, saya cari maklumat berkaitan ESP. ESP Shaklee sumber protein dari soya non GMO. Baik untuk jantung. Boleh jadi milk booster. Kebetulan masa tu saya masih menyusukan anak, memang teringin sangat nak cuba. Yang penting, ESP ni rasanya plain. Jadinya ESP ni boleh dipelbagaikan dengan apa jua minuman.

Resepi pertama yang saya cuba ESP + sunquick. Saya sendiri ketawa sebab saya tak muntah malah sedap.

Setakat ni, saya pernah cuba ESP + oren twister, ESP + yogurt , ESP + milo. Yang saya tak pernah cuba ESP + air kosong. Dan mungkin tak kan cuba kot. Hihi.

Dibawah ni saya sertakan resepi yang anda boleh cuba. Bestnya ESP.



Untuk dapatkan Vitamin anda, Hubungi Saya Segera : 
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● 
♡♡Norazrin Mohd Nor 
♡♡ Shaklee Independent Distributor 
♡♡ [SID No : 1078286] 
♡♡ Contact No : 019-350 9685 
♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia
Catat Ulasan