Pages

Selasa, 9 Ogos 2016

Throwback Sembelit Ketika Berpantang

Teks: Norazrin Mohd Nor

Kelahiran anak kedua, saya rasakan agak mencabar. Luka bersalin bengkak dan saya hanya duduk menyenget sahaja sepanjang 2-3minggu.

Paling mengerikan lagi, luka bersalin saya lambat sembuh. Hampir sembuh, berdarah semula. Memang takkan saya lupakan.

Ditambah pula dengan sembelit. Bukan setakat rasa nak menangis, memang menangis pun bila dalam berpantang,luka masih belum sembuh,sembelit pula. Allahu akbar, azabnya rasa.

Pernah satu pagi, tandas dipenuhi darah yang memercik. Sembelit dan ke tahap kronik ni. Dalam berpantang pula tu. Sungguh saya rasa hampir pengsan masa tu. Suami ke kedai tabib cina dan beli ubat pelembut najis. Alhamdulillah, senang membuang. Tapi saya berfiir sampai bila saya nak bergantung kepada ubat tersebut?

Gigih mencari maklumat dan petua ubati sembelit. Semua yang keluar, cerita Shaklee, Shaklee dan Shaklee. Hebat sangat ke Shaklee ni? Disebabkan tengok banyak testimoni pasal Shaklee, saya memberanikan diri untuk membeli.

Subhanallah, Alhamdulillah. Masalah sembelit saya pulih. Saya makan 4biji sebelum tidur. Alhamdulillah, paginya proses membuang lancar. Syukur alhamdulillah.

Bulan ni ada promosi Ostematrix. Beli 2botol less 5%. Hubungi saya untuk pembelian ostematrix yang best ni.
Catat Ulasan