Pages

Rabu, 24 Ogos 2016

Kenapa saya ambil ostematrix?

Teks: Norazrin Mohd Nor


Kenapa saya ambil ostematrix?

Saya memang perlukan ostematrix sebab saya memang kurang minum susu. Tambahan pula saya masih menyusukan anak. Memang tinggi keperluan kalsium.

Yang kurang minum susu je ke yang perlukan ostematrix ni? Ha, ni caplet kalsium yang best tau.

4 caplets ostematrix membekalkan 1000mg kalsium.

8.8 gelas susu segar membekalkan 1000mg kalsium. (Menangis akak nak minum susu banyak ni tau. Hihi)

Seorang dewasa memerlukan 1000mg kalsium setiap hari untuk kesihatan tulang dan gigi.

2-2 cara anda boleh pilih. Mana yang sesuai dengan anda?

Pilihan ditangan anda. 4caplets ostematrix atau 8.8 gelas susu segar.
Namun beza pada harga dan khasiat.


Promosi berbaki 7 hari.
Nak nilaikan wang anda? Beli la ostematrix sementara promosi ni, berbaloi-baloi :)

Hubungi saya azrin 019-3509685 (SID: 1078286)

Catat Ulasan