Pages

Sabtu, 30 April 2016

ESP protein kacang soya non gmo

Bila terkenang masa mula-mula saya minum ESP shaklee.. Ergh! Mungkin sebab minda saya dah set yang saya tidak mampu telan air susu. Kawan saya kata sedap diminum dengan masukkan sedikit sunquick ke dalam bancuhan esp. Bila esp singgah di tekak saya, segera saya muntahkan semula. Sinki yang telan semua air bancuhan esp. Sungguh rugi bila itulah kali pertama dan terakhir saya minum esp 2 tahun lepas.

Sekarang baru saya tahu, macam-macam cara boleh minum esp. Bancuh dengan horlick, yogurt, buat ice blended, pisang, susu segar, kacang badam dan macam-macam lagi. InsyaAllah nanti saya post resepi eps yang lazat. Akhirnya, saya membeli semula setong esp.

Bancuhan minuman pertama saya, esp + susu berperisa blackcurrant. Wah, lazat rasanya! Setelah mencuba resepi yang sama selama 3 hari, saya buat bancuhan esp + performance drink. Ini lagi lazat! Lagi lazat bila bancuh waktu malam, biarkan semalaman dalam peti ais. Sebelum pergi kerja, minum dulu esp + performance drink. Sedap sehingga menjilat shaker.. Hehe

Nak cuba kelazatan esp dan menikmati khasiatnya? Hubungi saya 019-3509685

Catat Ulasan