Pages

Rabu, 13 Januari 2016

9 orang yang bertuah

RM500 UNTUK 9 ORANG YANG BERTUAH
===================================
.
Dek kerana faktor ekonomi yang semakin merundum dan menyahut saranan Pak Menteri. Kami menawarkan peluang hebat untuk membantu anda mendapatkan pendapatan tambahan sebanyak RM500.00
.
Tapi beberapa persoalan perlu dileraikan dahulu.
.
"Nak berniaga mesti ada MODAL kan. Tapi BESAR tak MODAL diperlukan?"
.
Haa yang ni payah sikit nak jawab. Modal sebanyak RM68.90 termasuk GST. BESAR tak uols rasa modal ni? Haa ni laa amaunnya..
.
"Nak berniaga kena buat LOAN ke?"
.
Alamak, soalan yang ni menguji minda sikit. Sebab saya setakat ni tak ada pula buat loan. Modal dengan apa yang ada di tangan sahaja.
.
"Susah ke nak JUAL? Siapa NAK BELI?"
Oh kalau tahu cara, apa pun mudah. Yang susah bila tak mahu belajar dan mencuba. Selagi tak cuba mana tahukan ada bakat terpendam.
.
.
"Nak kena CARI ORANG ke nak jual ni? Saya tak Pandai"
.
Kalau tak cari orang, nak suruh siapa beli? Cari orang untuk membeli tu sudah tentulah kan. Tapi tak payah cari sangat pun sebenarnya, orang yang akan datang sendiri kat kita kalau betul caranya.
"TAPIIIIII.."
.
Kalau asyik tapi je sampai esok tak habis. apa kata cuba dahulu. Tak cuba mana tahu. Dah alang-alang Pak Menteri suruh buat dua kerja ni. Jomlah rebut peluang yang ada ni.
.
Saya Offer untuk 9 orang sahaja.
.
Cepat! Melepas tak tahu. Hubungi sekarang
.
‪#‎Zi2M‬
‪#‎ShakleeEffectZi2M‬

Azrin 019-3509685
Shaklee ID: 1078286
Catat Ulasan