Pages

Khamis, 31 Disember 2015

Aura emas

🌟🌟🌟Org selalu cakap emas ada aura.. - 🌟🌟🌟Org selalu cakap emas ada aura..

πŸ˜†πŸ˜† Betul ker....
Masa join Powergold niat nak simpan jer 1g per month...Sebabnya kalau simpan duit confirm akn bekurang..asyik ambik dan ambik jer...
πŸ‘‘πŸ‘‘πŸ‘‘ Tapi bila dah dpt emas...
Mana leh nak ambik sikit dan sikit...mmg betul emas adalah 1 simpanan fizikal yg paling baik.
πŸ‘πŸ‘πŸ‘ So benda baik saya rasa x salah nak share ngn semua org,
πŸ‘«πŸ‘« Teringin nak share ngn ahli keluarga, saudara mara,kwn²...
πŸ’΅πŸ’΅πŸ’΅πŸ’΅ Alhamdullilah saya dah ada simpanan emas.Anda yg belum bila lagi???..Simpan ler walau 1gram /month..tgk ler hasilnya nanti..
πŸ‘πŸ‘πŸ‘In Syaa ALLAH...Niat kena betulkan....buka minda,buka hati....jadilah org yg hebat..berfikiran positive....😊😊😊😊😊
🌟🌟Simpan dinar (bersalut kertas) lebih selamat dari kecurian???..😳
Ok, cuba bayangkn perompak merompak rumah..dia tgk..duitπŸ’Ά..brg kemasπŸ’°..n kertas (dinar)πŸ“‚..yg mana dia akan ambil..❔❔
Fikir² la sendiri..😊..so marilah jadi ahli Powergold utk terus menyimpan emas secara smart πŸŽ“..bukan hanya anda beli emas dpt emas malah dapat ilmu πŸ“š dan bonus lagiπŸ“ˆπŸ˜
Rebutlah peluang ini..besama info dan ilmu emas yg amat membantu membina keyakinan..πŸ“πŸ‘πŸ‘πŸ’—πŸ’—
Jom! Jom! Jom!

Rabu, 30 Disember 2015

Ukuran emas bagi kanak-kanak dan dewasa

ILMU HARI INIπŸ“

Ukuran dewasa dan kanak-kanak
πŸ”΄ baby dn Kanak2
Utk rantai tgn baby dn kanak2
Pjg..12cm hingga 16cm
Utk rantai leher baby dn kanak2
Pjg..38cm hingga 40cm
Bangle baby dn kanak2
Diameter 3cm..12cm
Diameter 3.5cm..13cm
Diameter 4cm..14cm
Diameter 4.5cm..15cm
πŸ”΄Utk dewasa
Utk rantai tgn dewasa
Pjg..17cm hingga 20cm
Utk rantai leher dewasa
Pjg..45cm hingga 75cm
Bangle dewasa
Diameter 5cm..16cm
Diameter 5.5cm..17cm
Diameter 6cm..18cm
Diameter 6.5cm..19cm
Utk yg nk ilmu emas smpan nota nie... boleh rujuk time nk borong emas...

Selasa, 29 Disember 2015

Rezeki Allah yang punya

Teks: Norazrin bt Mohd Nor

Arrazzaq yang maha memberi rezeki.
Jika sampai waktu dan ketikanya. Allah kata itu rezeki kita.. pasti kita punya.

Jangan sombong untuk meminta. Kita tiada kuasa menentukan banyak rezeki yang kita punya.

Sekelip mata, berpusu-pusu channel mengenai ilmu maya. Sedut ilmu dan praktiskan. insyaAllah. Yakin rezeki di tangan Allah. Tugas kita hanya usaha doa dan tawakal

Isnin, 28 Disember 2015

Rumah untuk di sewa

Sewa rumah di nusa intan, senawang. Muslim berkeluarga sahaja.
Kemasukan februari 2016

- Keluasan rumah 20kaki x 70kaki. 4 bilik tidur dan dua bilik air.
-Kelengkapan: Kabinet dapur, grill, sliding door fully tinted, water heater, curtain rail, lampu dan kipas.
-Berdekatan tol LEKAS, Kip mart,giant,stesen minyak, senawang taipan.
-Taman permainan dan taska
- PM saya sekarang di 019-3509685
- Mohon kongsikan kepada rakan yang sedang cari rumah sewa ya

Ahad, 27 Disember 2015

Rezeki susah nak masuk?



Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Rezeki Allah itu luas. Seluas rahmat dan kasih sayangnya.

Terdapat beberapa tafsiran dan pemahaman manusia tentang rezeki.
1. Wajib berusaha untuk cari rezeki. Namun, kadar rezeki ditentukan oleh Allah.
2. Wajib berusaha sebab tanpa usaha, tiada rezeki.

Bagi anda,apa pemahaman anda mengenai rezeki? Kena tahu juga,kenapa rezeki susah nak masuk.

Image result for rezeki

Sabtu, 26 Disember 2015

Tips 2: Redakan demam panas bayi



Teks:Norazrin bt Mohd Nor
Blog:norazrinmohdnor.blogspot.com
Gambar: Ihsan google

Si kecil saya baru-baru ini demam panas. Dia baru berusia 3 bulan. Pastinya saya tak nak bagi dia makan ubat klinik seawal usia 3 bulan.

Sebelum ni saya hanya dengar sahaja produk Basic H2 organic Shaklee mampu meredakan demam panas. Sungguh, saya belum pernah mencubanya. Semasa nak mandikan si kecil, saya mandikan dia dengan basic H2 ini. Malamnya saya jaramkan kepala anak saya dengan air zam zam. Saya ada tulis dalam entri sebelum ini. Klik sini.

Inilah basic H2 organic yang saya ceritakan tu. Terima kasih encik google. Hehe

Image result for shaklee basic h


Rupa-rupanya banyak lagi kelebihan Basic H2 ini. Saya makin jatuh cinta dengan produk Shaklee yang ni. Saya akan berkongsi kebaikannya setelah saya mencubanya ye.

#stokispowergold
#agenshaklee 1078286

Jumaat, 25 Disember 2015

Ke london kita

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Pagi tadi, kami keluar membeli barang peralatan tulis. Haru juga dalam kedai bila kena kawal isyah dan iffah yang ke sana dan ke sini.

Selesai pembayaran, kami segera menuju ke kereta.
Isyah: ummi, isyah nak ke london
Ummi: london kan jauh..
Isyah: tu dalam plastik tu
Ummi: haha...kalender rupanya

Khamis, 24 Disember 2015

Tips redakan demam panas

Teks;Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Izzah demam panas. Pada awalnya dah mula rasa badan izzah sedikit panas masa pergi ke rumah kaklang. Keesokan harinya, balik kampung. Mungkin perjalanan yang agak jauh. Si kecil Izzah masih belum biasa perjalanan sejauh itu. Bayikan cepat penat.

Izzah memang boleh tidur tanpa buaian. Tapi kebiasaannya aku letak dalam buaian, demi keselamatan si kecil. Setelah penat jalan seharian, berebut pula buaian dengan si molek iffah. Si kecil izzah terpaksa mengalah. Malam tu, tidurnya sedikit terganggu. Mungkin tak biasa tidur malam tanpa buaian.

Banyak pula mengomel.. hehe.
Ok,tips redakan demam panas. Memandangkan di rumah ada stok air zamzam, aku lumur je air zam zam di kepala izzah. Kena rajin sikit la letak air zam zam tu. Alhamdulillah, keesokan harinya suhu badan si kecil turun.

Selamat mencuba.

Selasa, 22 Disember 2015

Murah rezeki dengan senyuman

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Murah rezeki. Ramai orang nak rezeki yang banyak. Pernah tak terfikir, perjalanan selamat pergi dan balik kerja adalah rezeki. Hidup bahagia bersama isteri dan anak-anak adalah rezeki. Kerja yang dilakukan, berjaya dan sempurna juga adalah rezeki.

Pagi ni, saya terbaca tentang murah rezeki dengan senyuman. Senyumankan satu sedekah. Banyak sedekah, murah rezeki. Allahu akbar. Amalan yang paling mudah semakin saya lupakan.

Saya seorang yang murah dengan senyuman. Tapi tu semua cerita lama. Sampai satu tahap, pipi saya sakit sebab tersenyum je. Dengar orang bercerita pun saya sentiasa tersenyum. Bagi saya, ia salh satu cara saya meraikan sahabat atau sesiapa jua di depan saya.

Senyuman saya mula hilang bila saya mula bekerja. Saya ditakdirkan menjadi seorang mentee kepada mentor yang kerek. Malas nak ingatkan pengalaman pahit tu.

Namun, saya tekad mulai hari ini saya nak kembalikan tabiat senyum sentiasa. Moga semakin bahagia. Ameen

Isnin, 21 Disember 2015

Emas aset kekal

Teks: Norazrin bt Mohd Nor

Emas adalah aset kekal yang murah untuk dimiliki. Berbanding hartanah dan rumah. Ramai anak muda boleh memiliki aset kekal ini tanpa membuat pinjaman bank

Khamis, 17 Disember 2015

Positif untuk terus menyimpan

Teks: Norazrin binti Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Teruja dengan wajah baru emas. Bukan setakat menarik minat untuk menyimpan emas. Malah menarik minat untuk buat koleksi. hehe. Dah nak Krismas ni, Powergold buat tema yang sama.

Nak tengok wajah baru emas keluaran Powergold?



Siapa yang nak stok baru buat koleksi atau tambah simpanan kekal, bolehla hubungi saya. InsyaAllah dalam minggu depan dah ada stok cun ni.

Azrin
0193509685

#1gram1bulan1keluarga
#stokispowergold
#Jomsimpanemas

Cuci barang kemas

PETUA BERSIHKAN BARANG KEMAS

Boleh cuba mana-mana cara berikut:

1. Air suam :
Rendam barang kemas ke dalam air suam selama sejam. Berus dengan berus gigi dan ubat gigi. Bilas bersih dan rendam dalam air selama beberapa jam. Sejatkan di atas kain kering.

2. Air suam dan asam gelugur :
Rendam barang kemas ke dalam air suam dengan beberapa keping asam gelugor (asam keping). Biarkan selama 4 jam. Bilas dengan air bersih dan sejatkan di atas kain kering.

3. Air asam jawa dan jus limau nipis :
Campurkan air asam jawa dengan jus limau nipis. Kemudian masukkan barang kemas dan rendam semalaman. Bilas dengan air bersih dan lihatlah hasilnya.

4. Teh cina
Rendam teh cina semalaman. Kemudian masukkan barang kemas dan rendam semalaman. Bilas dengan air bersih dan lihatlah hasilnya.
Selamat Mencuba

Rabu, 16 Disember 2015

Modal besar vs modal kecil

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Modal kecil atau modal besar bukan persoalannya. Persoalannya dalam bidang perniagaan adalah usaha,rajin, doa dan tawakal.

Tak guna laburkan modal yang besar, lepas tududuk goyang kaki dengan harapan duit masuk beribu-ribu dalam akaun. Orang kaya pun masih bekerja sampai ke malam.

Hidup perlu positif!

Selasa, 15 Disember 2015

Positif dan kreatif

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog:norazrinmohdnor.blogspot.com

Positif merupakan satu elemen yang penting untuk berjaya. Kenapa? Positif seperti ada aura yang baik untuk orang sekeliling termasuk individu tersebut.

Contoh yang mudah. Orang yang sentiasa berfikiran positif, kejayaan, kebaikan, kemenangan, kesenangan dan apa saja yang baik mudah dekatinya.

Kreatif merupakan satu bakat semulajadi. Ada juga kreatif yang diasah dan digilap. Kreatif menjadikan seseorang istimewa. Tak semua orang kreatif tau.

Modal kecil

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Setiap kali membicarakan mengenai bisnes, mesti soalan pertama orang tanya modal. Modal kecil ke besar?

Di Powergold.biz kami bukan nak cerita pasal modal. Fokus utama nak ajak orang ramai buat simpanan emas. Dengan keadaan ekonomi yang semakin kronik, kita perlukan simpanan aset yang kekal. Simpanan sekecil 0.5 gram sebulan, harga tak sampai RM100.

Bonus bila jadi ahli
 *dapat percuma emas selepas daftar
 *harga emas murah RM20/gram
 *boleh belikan emas untuk ahli keluarga yang lain

Masalah modal? Saya kelolakan kutu selama 3bulan. Bayaran penuh, saya terus daftarkan ahli. Mudah-mudahan Allah permudahkan urusan saya.

Azrin
0193509685

#stokispowergold #1gram1bulan1keluarga

Isnin, 14 Disember 2015

Minat simpan emas

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blg: norazrinmohdnor.blogspot.com

Minat nak simpan emas tapi tan nak jadi ahli. Boleh ke? Boleh...takde masalah.
Jadi ahli bukan paksaan  yer.. Kami cuma nak didik anda simpan emas sebagai tabungan masa akan datang.

Cumanya, meh kita buat kira-kira untuk setahun simpan emas dengan jadi ahli dan tanpa jadi ahli.

Untuk 1 gram gold bar, beza harga ahli dan bukan ahli adalah RM 20/GRAM.
Pakej keahlian yg paling rendah adalah RM 350 dengan free gift 0.5 gram.
Ok, kalau anda kumpul 1 gram setiap bulan selama setahun, anda dah jimat = RM 20 X 12 bulan = RM 240.
Dengan RM240 tu anda dah untung lebih drpd separuh modal yang anda keluarkan. Hampir 68%. So jimat ke tak jimat jadi ahli ni? Fikir sendiri ye?

Bila kita join jd ahli, automatik kite dah jadi tokey emas. Anda nak beli emas untuk saving boleh..dan nak jadi tokey emas nk jual beli emas pun  oleh. Kompem untung. Ahli seumur hidup ye. Takde yuran tahunan..hehe

pilihan ditangan anda.

berminat, hubungi 0193509685

#fikiryangterbaik
#stokispowergold
#1gram1bulan1keluarga

Ahad, 13 Disember 2015

Peperiksaan akhir semester pertama

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Hari ini merupakan hari pertama peperiksaan akhir semester pertama di OUM? Opsss...bukan aku tapi suamiku.hehe

Sepanjang suami mentelaah pelajarannya, dalam masa yang sama anak-anak sibuk minta dilayan. Suami tetap melayan anak-anak yang mintakan perhatian. Sampai aku pula rasa kasihan. Bila masa la suami dapat fokus kat bacaan dia.

Bila ditanya, dia akan jawab..InsyaAllah, Allah akan permudahkan

Jumaat, 11 Disember 2015

Pantau harga emas

Teks;Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Bila kita perlu pantau harga emas?

Pantau Harga Bila Perlu Sahaja

Anda tak perlu pantau harga emas tiap-tiap hari, apatah lagi sejam sekali! Bila harga naik, rasa happy. Bila turun, rasa terkilan. Jangan bazirkan emosi dengan turun naik harga emas. Pantau harga emas memang boleh mengganggu emosi, dan sungguh memenatkan. Nasihat saya, lepas beli, tak payah tengok dah harga. Cek harga emas hanya bila
(1) nak jual, atau
(2) nak beli lagi.
Itu jer.

Kalau nak banding beza harga, banding dengan harga setahun dari tarikh anda beli, bukan banding beza harga tiap-tiap hari. Jangan bazirkan emosi anda…😊😊😊

#stokispowergoldmuar
#saya jualemas

Khamis, 10 Disember 2015

Simpanan emas untuk masa depan

Kenapa EMAS sangat sesuai dijadikan SIMPANAN utk TABUNG MASA DEPAN?
***************************************************
▪Tak ada masalah pun jika di simpan walaupun bermula dgn gram yg kecil sekecil 1gram kerana ianya adalah mampu milik. Siapa kata emas hanya org kaya je boleh beli. Semua golongan pun boleh miliki emas.
▪Jika disimpan rasa sayang utk dijualkan. Ini lebih selamat & dapat disiplinkan diri. Kalau RM ada di bank pun mudah sahaja bocor, inikan pula RM di tangan. Tapi emas sgt berbeza. Tak percaya boleh cuba.
▪Menabunglah emas selama mana pun, lagi lama, lagi bernilai. Ianya kalis inflasi.
▪Menabung emas bermaksud ada harta. Akan tetapi kalau menabung RM belum tentu ada harta. Nampak tak perbezaanya?
✨✨ Impak kekayaan emas #1:
Kebal Inflasi πŸ’ͺπŸ’΅
πŸ”˜Emas dan perak tidak akan dipengaruhi oleh inflasi secara total
πŸ”˜Apa itu INFLASI?
➡ Inflasi ialah kadar kenaikan harga yang berlaku hampir setiap tahun. 
➡ Contoh INFLASI..
Harga sebungkus 🍚 lemak boleh dibeli kurang dari 0.20 sen pada tahun 1980an
😱
Tahun 2015 perlu ada sekurang2nya RM2 untuk beli sebungkus nasi lemak..
Jadi, dengan memiliki emas kita sebenarnya sedang MEMILIKI KEKEBALAN untuk melawan inflasi..

Rabu, 9 Disember 2015

Bayar ptptn guna emas

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Niat. Satu perkara penting dalam semua perkara. "innamal a'maalu binniyyah"
Niat pokok segala amal.

Niat aku? Nak orang lain faham dan celik tentang emas. Ruginya lambat celik emas. Bila tengok adik-adik yang masih menuntut di universiti dapat pendedahan mengenai emas, simpan emas untuk bayar ptptn. Kenapa la aku tak tau masa belajar dulu.
Jadinya, adik-adik yang masih menuntut di ipt simpanlah emas setiap semester untuk bayar semula ptptn anda.

Selasa, 8 Disember 2015

Sentiasa positif jika nak berjaya

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Semua orang perlu positif jika nak berjaya. "Jika kau fikirkan kau boleh, kau pasti boleh melakukan, jika kau fikirkan kemenangan, kau hampiri kejayaan". Lagu ni popular masa pertandingan Piala Thomas. Zaman Rashid Sidek dan adik beradiknya jadi superhero dimata kanak-kanak masa tu termasuk la aku. Hehe

Ok,ok..fokus tajuk. Walau siapa pun kita, positif tu kena ada dalam diri.

Sebagai murid, positif untuk terus cemerlang. Walaupun kita dikategorikan sebagai murid lemah.

Sebagai pekerja, positif untuk terus berkhidmat cemerlang walau 1001 dugaan dan cabaran mendatang.

Sebagai ibu bapa, positif untuk terus mendidik anak sebaiknya walaupun kesukaran yang dilalui agak melelahkan.

Walau siapa pun kita, sentiasalah positif. Akhir sekali, positif saja tak cukup. Kita perlu berdoa, berusaha dan bertawakal.

#stokispowergold
#1gram1bulan1keluarga

Isnin, 7 Disember 2015

Hadapi cabaran atau mengalah

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Tahun hadapan bakal menjanjikan tugas-tugas yang berat. Walaupun masih dalam perbincangan bebanan tu dah terasa.

Aku selalu tanya diri. Nak hadapi cabaran atau mengalah? Bila mengalah nampak kalah. Bila hadapi cabaran, banyak kerja. Hampir 3/4 murid akan aku tanda buku mereka. Mula-mula memang rasa tertekan. Mujur kata-kata motivasi senior, buat hati ni sejuk sikit "Takpe, buat je kerja kita. Mudah-mudahan kebaikannya Allah bagi kepada anak-anak" Allahu akbar. Terima kasih ya Allah sebab hantar insan sebegini dalam hidup aku. Syukur.

Cabaran kerja lain. Cabaran 2016 dengan isu ekonomi. Moga Allah membantu kita semua menghadapi apa jua cabaran dan rintangan kehidupan. Ameen

#1gram1bulan1family
#sayajualemas
#stokissahpowergold

Ahad, 6 Disember 2015

Rugi tak beli emas

Eks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Petang semalam aku dikejutkan dengan kenaikan harga emas. Huhu..dalam proses belajar beli emas sendiri, tup-tup dapat tau harga emas naik.

Terkilan sebab tak fokus masa nak beli emas tempohari. Banyak hal lain yang diuruskan. Akhirnya, sendiri yang rugi.

Rugi ke? Babab kang..haha. Rugi la sebab masa murah leka. Bila harga dah naik, huru hara. Haha. Beli sekarang rugi ke? Tak rugi sebab nilai emas tak turun malah makin naik.

#stokisemas
#sayajualemas
#1gram1bulan1keluarga

Sabtu, 5 Disember 2015

Emas bukan barang kemas sahaja

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Beranikan diri tulis status pasal emas. Feed back yang diperolehi, negatif. Dah banyak barang kemas katanya. Mood dah rasa down.

Keesokan harinya tulis pasal emas lagi. Feed back yang sama, negatif.

Memang betullah ramai lagi yang belum celik emas. Kebanyakannya bila sebut je emas, semua bercerita asal barang kemas.

Mudah-mudahan usaha yang sikit ni mampu menyedarkan ramai orang tentang emas. Tahun 2016 lagi tahun yang mencabar. Nilai matawang kita pula semakin jatuh. Kenaikan taraf hidup semakin tinggi. Makin tenat ekonomi. Kita perlu celikkan ramai orang tentang emas.

Modal yang kecil

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Rata-rata manusia ingin berbisnes. Agak mustahil modal bisnes kecil. Paling mudah menjadi dropship.

Kalau bisnes emas? Lagi la besar modalnya. Ada yang sampai 10k untuk permulaan. Persoalannya sekarang, tak perlu bisnes besar-besar. Sekadar menyimpan sendiri untuk masa depan. Macam aku, dah tentu semakin hampir ke penghujung. Bagaimana dengan anak-anak?

Kerana merekalah aku menabung dan menyimpan emas. Bagi sesiapa yang rasa tak mampu, modal terasa besar. Caranya mudah, kita menabung bersama-sama. Yang berminat boleh whatsapp saya 0193509685

#stokissahpowergold
#1gram1bulan1keluarga

Jumaat, 4 Disember 2015

Tak rugi simpan emas

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Pembaca diluar sana, simpanlah emas.

Tak rugi simpan emas. Emas nilainya tak berkurangan malah makin meningkat.

Tak rugi simpan emas. Emas kalis inflasi.

Tak rugi simpan emas. Lebih-lebih lagi harga emas tengah turun. Ambil la peluang ni beli emas.

#stokissahpowergold
#sayajualemas

Khamis, 3 Disember 2015

Kisah isyah

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Aku selalu perhatikan botol sabun glo diluar rumah terbuka. Sabun tu berada disitu sejak majlis aqiqah izzah. Setiap kali pegang, aku rasa botol tu semakin ringan. Walaubagaimanapun, aku takde la tanya suami tentang sabun tu. Sehinggalah satu hari aku tengok isyah tengah menyiram pokok sireh dan pokok bidara dengan air berbuih.
Aku:  Isyah buat apa ni?
isyah: Siram pokok
Aku: Kenapa air tu berbuih? isyah letak sabun ke?
isyah: Ye. Biar pokok ni wangi.
Aku: Astaghfirullah al azim. Patut la pokok-pokok ni separa mati. Huhu.

Agaknya inilah penangan tengok sains comot. Haha. Sel-sel otak tengah berhubung. Haha

Rabu, 2 Disember 2015

Stokis sah powergold.biz

Teks: Norazrin bt Mohd Nor
Blog: norazrinmohdnor.blogspot.com

Alhamdulillah, syukur kehadrat Ilahi. Saya sudah menjadi stokis powergold.biz yang sah.

Harga emas semakin turun. Hari ini harga emas 999 RM167. Cepat rebut peluang ini. Samada anda mahu tunggu lagi harga emas turun atau lihat harga emas naik semula. Pilihan ditangan anda.

Sesiapa yang nak beli emas powergold, boleh hubungi saya.
019-3509685

#stokispowergold
#jombeliemas

Selasa, 1 Disember 2015

Rugi ke beli emas?

RUGI ��
Dah tahu menyimpan matawang biasa nilai makin jatuh,tapi masih teruskan lagi.

RUGI ��
Dah tahu kelebihan simpan emas
POWERGOLD tapi masih menunggu.

RUGI ��
Dah tahu dan terbukti kejayaan ahli POWERGOLD,
tapi masih tidak bertindak.

RUGI��
Dah tahu kelebihan menyertai ahli POWERGOLD,
tapi masih tidak mengambil peluang.

Siapa yang UNTUNG?
Mereka yang bertindak dan mengambil
peluang, tepat dan selamat dgn Powergold!