Pages

Khamis, 29 Oktober 2015

Modal kecil vs modal besar

Teks: Norazrin bt Mohd Nor

Tengah berkira-kira untuk upgrade ahli. Kenapa penting sangat nak upgrade? Dari ahli biasa nak ke stokis. Masa yang diberi 4bulan dari tarikh jadi ahli. Kalau saya mampu fikir panjang dulu, tentu saya terus daftar jadi stokis.

**Jadi stokis perlu cari orang ke? TAK. Jadi ahli pun tak perlu cari orang untuk join ahli.
**Jadi stokis modal besar ke? TAK sebab saya menabung setiap bulan untuk jadi stokis. Ada yang saya pernah tahu, nak jadi ahli modal 10k. (Tak mampu akak dik)
**Jadi stokis kena maintain pembelian setiap bulan ke? TAK. Jadi ahli pun tiada istilah maintain pembelian setiap bulan

Apa yang menarik sangat jadi stokis ni?
1. Keahlian seumur hidup. (Ahli pun keahlian seumur hidup)
2. Beli emas dengan harga murah dari ahli.
3. Boleh join lelong emas hampir setiap bulan (Yey,hari ini ada lelong ye adik kakak)
4. Bonus pairing dan matching yang lebih banyak.

TIADA PAKSAAN
* Jadi ahli
*Cari orang
*Beli emas

Saya join sebab nak beli emas dengan harga murah. Bertindak untuk masa depan anak-anak.

Harga emas 999.9 untuk 1gm hari ini.
Ahli RM183
Bukan ahli RM203

Hari ini ada lelong emas. 1gm RM178.Best, best...


Catat Ulasan