Pages

Sabtu, 29 Ogos 2015

Pelabur vs penyimpan emas

Terks: Norazrin binti Mohd Nor

Anda suka emas? Saya bukanlah peminat tegar barang kemas. Pakai barang kemas sekadar ada. Seutas gelang, sebentuk cincin dan seutas rantai sahaja. Semuanya hadiah daripada suami.

Sejak mengenali powergold.biz, saya mula suka emas! Saya bukan nak jadi pelabur emas. Beli dan jual. Bukan itu matlamat saya. Saya sekadar mahu jadi penyimpan emas untuk jangka panjang. Ya, itulah target saya. Disebabkan matlamat itulah saya join powergold.biz untuk dapatkan harga emas tulen yang rendah.

Saya nak lebih ramai lagi menjadi penyimpan emas untuk jangka panjang. Untung sangat simpan emas. Semakin hari, saya semakin bersemangat untuk menyimpan emas. Biar harga emas mahal, saya tetap mahu mulakan simpanan emas walau 0.5gram sebulan. Macam simpan duit dalam bank tu.

Pelabur emas.
1. Sentiasa memantau harga turun naik emas.
2. Beli emas ketika harga emas turun.
3. Jual emas ketika harga emas melambung naik.
4. Matlamat...keuntungan.

Penyimpan emas.
1. Tidak ambil pusing harga emas naik atau turun.
2. Beli emas, tidak kira harga tinggi atau rendah.
3. Jual emas ketika kecemasan atau memenuhi impian (tunaikan haji, pengajian anak-anak dan lain-lain)
4. Matlamat...berapa gram dalam simpanan sebab nak jadi pembayar zakat emas.

Kelebihan menyertai powergold.biz
1. Beli emas dengan harga murah.
2. Emas tulen 999.9
3. Dapat bonus bila beli emas.
4. Ada emas 0.5gram yang mampu dimiliki setiap bulan

1gram 1bulan 1keluarga
"Sikit-sikit lama-lama jadi bukit"

Jutawanpowergold.biz/azringold
Catat Ulasan