Pages

Khamis, 27 Ogos 2015

Kempen menyimpan emas

Teks: Norazrin binti Mohd Nor
Gambar : Simpanan peribadi

Anda ada aset untuk waktu kecemasan? Bagi saya sendiri, memang setiap bulan akan menyimpan akan ada peruntukan untuk simpanan. Tapi biasanya yang berlaku, bila masa sesak atau kecemasan, wang simpanan itulah yang saya akan keluarkan semula. Adakalanya hampir setiap bulan sesak. Huhu..

Rasanya macam nak ajak semua orang menyimpan emas. Biar sikit setiap bulan, janji konsisten. takkan masa sesak kita nak bayar guna emas 1gram yang kita ada kan? Hehe..

Jom kawan-kawan kita simpan emas. Saya ajak simpan emas. Bukan beli masa ni, jual hari esoknya. Ini memang untuk simpanan. Saya sendiri target nak pergi haji dengan simpanan emas yang saya simpan. Moga Allah permudahkan urusan saya ke baitullah.

Jom beli emas. Jadi ahli,dapat beli dengan harga murah..

1gm 1bulan 1keluarga
"Sikit-sikit lama-lama jadi bukit"

jutawanpowergold.biz/azringold

Catat Ulasan