Pages

Jumaat, 28 Ogos 2015

Emas simpanan terbaik?

Teks :Norazrin binti Mohd Nor

Beli emas dan dapat emas. Inilah yang membuatkan saya berminat untuk menyimpan emas.

Saya memang telah membuka akaun emas di KFH. Namun saya hanya diberi slip yang menyatakan saya telah membeli emas 10gm. Emas fizikal tersebut, bank KFH yang simpan. Sekiranya saya tetap mahu memegang emas fizikal, saya hanya boleh memegang atau menyimpan 8gram sahaja.

Saya mula menyertai powergold.biz apabila telah berfikir panjang. Lagipun saya nak jadipenyimpan emas, bukan beli emas dan menjual emas.

Beza powergold.biz dengan kedai emas luar.

1. Jimat masa (Order online sahaja)
2. Jimat tenaga (Mengadap depan komputer/telefon bimbit)
3. Jimat kos (Tidak perlu ke kedai)

Kelebihan berbanding kedai emas luar:
1. Kos upah terendah.
2. Beli dapat bonus
3. Jual dapat bonus + untung runcit

1gram 1bulan 1keluarga
"Sikit-skit lama-lama jadi bukit"

jutawanpowergold.biz/azringold


Catat Ulasan